Sunday, March 10, 2013

[TV] ABS-CBN Summer Station ID 2013 coming soon!


With the summer season fast approaching, ABS-CBN is now gearing up for their Summer Station ID 2013. Coming pretty real soon!

On the photo above are the winners of the past Pinoy Big Brother seasons, Nene Tamayo (Season 1), Ruben Gonzaga (Celebrity Edition 2), Ejay Falcon (Teen Edition Plus), Melai Cantiveros (Double Up), Slater Young (Unlimited), & Myrtle Sarrosa (Teen Edition 4) in their part for the station ID.

Credits to TFC Godfather for the image.

6 comments:

  1. kapag nagpopost ka dito mas lalo kong naramdaman na wala na akong oras at ndi na ako nakapanood ng tv hahaha dito nalang ang updates ko lol

    thanks na rin hahaha

    ReplyDelete
  2. hmm well abangan ko na lang sa net yan haha

    ReplyDelete
  3. di no nakilala si Ejay a, medyo long hair na! looks fun, excited nako to see this :)

    ReplyDelete
  4. yung mga nauna na lang ang nakikilala sa pictures.. the rest hindi na ako familiar..di na ko nasubaybayan ang PBB. Anyway, looking forward sa summer station id ng kapamilya!

    ReplyDelete

Feel free to leave your lovely comments here. No bashing and vulgar words please. Thanks!